Pentru copilul din mine

|
De curand, am aflat ca o sa avem un baietel. Amandoi ne doream o fetita, dar Dumnezeu are alte planuri, in asentimentul si spre fericirea rudelor care s-au bucurat de parca au castigat la loto.

M-am bazat pe instinctul de mama, pe o autosugestie sau ce-o mai fi fost in mintea mea si, toata ziua visam la o fetita cu parul cret, la rochite, fundite, clame, papusele, zorzonele... Insa, doctorul mi-a retezat visele de la radacina si ne-a sugerat sa punem poza cu „cuc” pe frigider, la vedere.

Imaginea unui baietel obraznic, pusti, pistoale, sabii, masinute, cawboys si lupte nu-mi da pace... Il vad ca pe un terorist profesionist in Counter Strike, un cutitar in Knife Arena, un Captain Price chemat la datorie.
Cred ca m-a influentat un baietel imbracat in soldat roman. Avea un coif, o mantie rosie si o sabie care taia si spinteca. „Whooooo, huooooo, ahhhhhhhh” striga soldatul iar lumea, din calea lui, se ferea.

Sa te feresti si tu din calea mea daca te prind ca te joci cu tac-tu, in retea.

7 comentarii:

Tacsu' spunea...

Nu inteleg, nu inteleg!!!
Ce e rau in se juca un Call Of Duty in retea :)))!!!

Sergio spunea...

la ataaaac! ca bine zici Mita! eu sunt de partea ta! FELICITARI PENTRU BAIETEL!

Oana spunea...

Da, da... Sa-ti povesteasca cum un baietel de 3 ani ne-a lasat cu o durere de cap. Nu stia sa vorbeasca, in schimb, facea ca toate animalele din Ice Age si toti dinozaurii zburau de la etaj. Am facut cunostinta cu spider man si cateva motociclete care scoteau sunete si lumini la o apasare de buton.

Iti tinem pumnii ca fetita voastra sa nu ajunga o Ana Montana.... :D

Denis spunea...

Felicitari, sa va traiasca :)

Oana spunea...

Multumim, Denisiuca!

Anonim spunea...

Felicitari! Poti avea surprize foarte placute si de la baietel...sa vrea sa devina aviator de exemplu,sau sa vrea sa conduca un tren de mare viteza..
Pe de alta parte si fetitele pot fi foarte baietoase, de exemplu Diana mea, desi e adorabila(o spun altii),nu accepta sub nici o forma funditele,clamele si se joaca de zor cu tot ce are roti...pup . Felice77!

oana H spunea...

Multumim, Felice! :)

Intr-adevar, si eu am fost mai baietoasa si obraznica iar fratele meu foarte cuminte si calm.

Diana, din experienta iti spun, o sa fie independenta, o femeie puternica, sigura pe sine. :) Sa creasca mare, mare si sanatoasa!

Trimiteți un comentariu