Decat sa spui minciuni, mai bine taci!

|

Te-am votat prima data si am regretat. Te-am votat si a doua oara pentru ca n-am avut de ales. Mi-am zis ca intre 2 rai (a se intelege incompetenti), sa-l aleg pe al’ mai putin rau.
Sustii sus si tare ca: “ statul trebuie sa lucreze pentru romani si nu invers, ca vom fi solidari unii cu altii, ca vom trece cu bine de furtuna, Basescu lupta pentru tine!"
Trec peste faptul ca te exprimi greoi, trec peste gafele tale memorabile, dar nu pot sa trec peste modul cum te-ai adresat celor sinistrati "De ce v-aţi făcut case aici, măi, oameni buni?"

Stii bine ca oamenii aia traiesc acolo de sute ani. Cand si-au facut casele nu au avut grafic de executie, proiectant si n-au facut studii geotehnice.  Au avut doar un petec de pamant si au trait linistiti pana cand apele le-au luat casele si animalele.
Stii bine ca sumele alocate pentru construirea de diguri au fost infime. Stii bine ca mare lucru in zona nu s-a facut: s-a marit albia, s-au inaltat malurile si s-au construit diguri din pamant si pietris !?!?. Stii bine ca mii de hectare de padure au fost defrisate.
Stii, la fel de bine ca in majoritatea satelor traiesc numai batrani bolnavi, sleiti de putere si saraci. Cum ar putea un om la 80 de ani sa-si faca mai faca o casa, sus in deal?

Mai bine taci!

2 comentarii:

anonim spunea...

cine poate sa voteze un betiv si un scandalagiu de presedinte n-are mai multa minte decat el

oana H spunea...

Nu pot decat sa-ti dau dreptate! Dar ce te face sa crezi ca ceilalti erau mai viteji? Sau tu esti genul de om care nu a votat cu nimeni si se simte impacat cu el insusi, cand pune capu' pe perna, seara.

Trimiteți un comentariu