Ghid inutil de supravietuire

|
Cum conceptiile mele despre viata in societatea curenta au determinat lumea virtuala sa creada ca fac parte din categoria ereticilor, a celor ne indoctrinati stiintific, ba mai rau, ca voi naste pe camp, o mutare in padure, in viitorul apropiat – indepartat, este iminenta.

Emisiunile TV despre supravietuire intrun mediu ostil, se intrec, care mai de care, sa-mi vina in ajutor in acest sens. Inca nu m-am hotarat unde vreau sa traiesc: intro jungla amazoniana, in desert, pe cele mai marete piscuri, la Polul Nord. Inca nu m-am horatat daca vreau sa supravietuiesc „ultimate” sau „extreme”. Oricum, trebuie sa fiu departe de civilizatie, departe de lumea elevata, culta si inteligenta.

Pana atunci nu-mi ramane decat sa ma antrenez cu fortele speciale aeriene, sa-mi iau centura neagra cu vreo 7 Dani la Judo, Jujitsu, Kendo, sa dau o fuga-n Cheile Rasnoavei la catarat si, sa ma incriu la lupte libere, greco – romane- catolice sau de orice confesiune. As face si un box tailandez cu sotul, dar el nu a facut nici macar armata.
Cred ca merge si un triatlon de la Brasov pana pe Moldoveanu, inotul in lacul Balea fiind necesar pentru a mari timpul de supravietuire. Dar oare va fi posibil fara aminoacizi, anabolizanti, vitamine si cutia aia mare cu pudra cu gust de capsuni?

Iar partea cea mai grea, uf, o sa fie mancatul. Fulgii mei cu lapte de dimineata, vor fi inlocuiti cu o capra neagra moarta de 3 luni si o salata din flori de colt.

p.s. Ochelarii de cal raman acasa!

2 comentarii:

Ioana spunea...

:-))))) Foarte tare. Vin si eu, pot, pot? :-P

oana H spunea...

Ioana,numai cei frustrati si cei neadaptati pot veni. :). O sa fac un apel la egoul meu si poate te primim in club.

Trimiteți un comentariu