Madalina se hotaraste sa moara

|

În ziua de 14 iulie 2010, Madalina hotărî că sosise, în fine, momentul să se sinucidă. Implinea 43 de ani si, desi era "o artistă împlinită, o mamă şi o femeie fericită”, viata ei nu mai avea nici un sens.
Si-a procurat o substanta toxica, rosie, cu miros intepator care avea sa-i curme existenta in cateva clipe.
Nu era la prima incercare, dar de data asta “avea să cunoască ultima experienţă din viaţă, care făgăduia să fie foarte diferită: moartea”.

Apoi, peste tot in ziare, la Tv, pe toate siteurile si toate blogurile, pe strada: „Madalina s-a sinucis, „Madalina in sus”, „Madalina in jos”.
Media se intrece in a prezenta informatii cat mai multe si cat mai proaste, se inventeaza interviuri cu ea, apar noi mesaje pe telefonul mobil al artistei, insecticidul se transforma in pesticid, copilul Petru are ba un an, ba doi, credinciosii cer Domnului sa o ierte, altii critica ritualul de inmormantare, sotul e „trimis” la curve, soacra – poama acra.

Am auzit in doua zile de Madalina, cum n-am auzit in 15 ani.
Ultima oara cred ca am ascultat-o la Radio Romania Actualitati, la emisiunea de dimineata, „O melodie pentru fiecare”, aparitia ei in media rarindu-se odata cu aparitia MTV-ului.
De-a lungul timpului, artistii, actorii si cantaretii de prin 90, ii mai vedeai invitati la revelioanele televiziunii romane. Insa, tineretul vroia altceva. Era satul de slagare, de crizanteme de aur, de bunica cand era fata, de macarale, caini vagabonzi si casa din deal.
Si, li s-a dat: tzate siliconate, funduri, vedete dezbracate, simone senzuale, clarvazatoare, anorexeice, drogati, analfabeti cu dinti de aur si bmw-uri in garaj, play-back-uri, parade gay si seeeex, cat mai mult sex oral, anal, cu 1, 2, 3 parteneri, etc.
Nu se mai canta despre iubire, dragoste, emotie. Se canta despre cum sa ti-o trag pe la spate, alcoolul este viata, cum m-am intors si-ti zbor creierii pe pereti dupa ce-mi bag p... –n mata.

Fata draga, nu aveai cum sa fii in rand cu lumea de azi! Pacat ca ai preferat moartea in schimbul conului de umbra.

16 comentarii:

Aura spunea...

Ne meritam soarta. Eu ma intreb doar atat: ce vor face copiii nostri in lumea asta. Noi macar am avut acces la anumite valori. Ei vor mai putea adopta valori? Ca sa nu mai zic de crearea lor...

Anonim spunea...

Copiii vor face exact ce-au făcut şi părinţii lor: se vor descurca într-un fel sau altul, cu bune sau cu rele. Dacă te gândeşti că acum vreo sută de ani oricum nu erau prea mulţi cu şcoală, dar cei care o aveau erau intelectuali şi ţineau la nişte valori, iar acum sunt o grămadă cu şcoală dar numai o mică parte intelectuali şi cu vertebre, aş zice că procentul de oiţe / păstori / excepţii este, în mare, acelaşi.

Aşa că nu dispera, Roxana ;)

Cât despre M.M., logic că a fost dată pe sticlă abia acum, când au avut ceva şocant de spus despre ea. Decenţa n-a vândut niciodată decât publicaţii de nişă, de care ştiu puţini şi chiar mai puţini le cumpără.

Stefan spunea...

"@Anonim", nu sunt deacord cu prima parte expusa de tine. Procentele nu sunt deloc aceleasi. Daca acum 100 de ani, asa cum ai mentionat, nu erau prea multi cu scoala, cel putin acei "nu prea multi" aveau un dram de decenta, de moralitate, de onoare, lista poate continua. In ziua de azi acestea sunt "calitati" care lipsesc aproape cu desarvarsire.

Toate cele bune! :)

oana H spunea...

Eu cred foarte mult in autoeducatie. Se da vina pentru orice nereusita a copilului pe parinti, profesori, societate. Dar, daca esti destul de destupat la minte si te trezesti si-n ultimul moment la realitate, ai o sansa!

Aura spunea...

Da, in mare parte sunt de acord cu tine. Dar ma refer la faptul ca noi am avut acces la anumite parti ale culturii, am putut "savura" cultura pe viu, intr-o masura mai mare decat vor reusi sa o faca cei ce vor urma. Sunt profesoara intr-o scoala generala, intru in contact de multe ori cu liceeni si constat cu dezamagire ca, desi am terminat liceul de foarte putin timp, lucrurile s-au schimbat foarte mult si nu in bine. Cat despre autoeducatie...cred ca ne-o insusim tot prin prisma tintirii unui model, ori modelele din prezent sau din viitorul apropiat le stim: senzualistele, bombele sexy, bastanii etc.

oana H spunea...

Nu stiu ce sa zic, Roxana. Eu nu cred in modele, nu am modele... Stiu doar ce e bine, rau...
Daca cineva mi-ar impune asemenea "valori", prefer sa fiu o ne adaptata.

alfa $ omega spunea...

mai devreme sau mai tarziu la toti ne vine randul, iar ziua si ceasul nu conteaza asa mult, e o chestiune de timp...

Legile lui Teompa spunea...

Sinuciderea e singura solutie pentru cei fara solutii.

Mic spunea...

@Legile lui Teompa -> Nu sunt deacord cu tine. Sinuciderea este un act de lasitate, mai ales in cazul de fata. Nu vad cum ai putea sa argumentezi ceea ce ai afirmat.

Legile lui Teompa spunea...

Ba, din contra, sinuciderea e un act de curaj

Mic spunea...

@Legile lui Teompa -> Imi amintesti de un personaj din "Demonii" de Dosotoievski. Dar bine inteles, ca si acel personaj nu ai nici un argument pentru a iti sustine afirmatia.

Legile lui Teompa spunea...

Daca zici ca eu nu am argumente, atunci adu-mi tu contraargumente...

Mic spunea...

@Legile lui Teompa -> Nu iti pot da "contraargumente" din moment ce nu exista argumente carora sa ma opun.

CONTRAARGUM'ENT, contraargumente, s.n. Argument care se opune altuia. - Din fr. contre-argument

Sper sa nu te superi de corectie.

Legile lui Teompa spunea...

Nu ma supar de corectie, pt. ca eram suparat dinainte

oana H spunea...

Sinuciderea nu e un act de curaj si mereu sunt solutii, daca stii unde sa cauti si daca te lasi ajutat.
Fiecare dintre noi am avut momente rele, de singuratate, necazuri, boli, neimpliniri, frustrari, etc, insa atunci cand crezi ca e mai bine sa mori, ia-o de la capat. S-ar putea sa-ti placa noul inceput.

teompa spunea...

uneori, nu exista absolut nicio solutie!

Trimiteți un comentariu